Oha beyler, DESURA yayınlanmış!

Efendiler!
Bu gün, Indie piyasası için ne kutlu bir gündür!
Zira, uzun zamandır beklediğimiz Indie oyun dağıtım platformu Desura, artık bizlerle!

-Eheh, çok sevindim ya.

Desura, Indie oyunların ve modların Steam'i denilebilecek bir platform. Aslında, temelde, oyun dağıtım platformlarından ayrıldığı tek nokta, sadece bağımsız yapımları hedefliyor olması. Ama diğer oyun dağıtım platformlarından farklı olarak, sadece oyuncuları değil, yapımcıları da hedef aldığı için, modlanabilir ticari oyunların ve oyun motorlarınının da dağıtımını ve geliştirme araçlarını kullanıcılarına ulaştırma görevini üstlenmiş durumda. Üstelik, modlarınızın ve bağımsız oyunlarınızın Desura üzerinden dağıtımını yapmak oldukça basit, etkili ve kazançlı görünüyor.

Bunların yanında, arkadaşlarınızla iletişebildiğiniz sosyal bir araç olma özelliğini de taşıyan Desura, pek yakında hepimizin bilgisayarının vazgeçilmez bir parçası olacak.

Şuradan:
http://www.desura.com/
(Bendenizi Methadone nickiyle bulabilirsiniz)

Yorumlar

Ayna-i Marzî dedi ki…
Blogun bu tasarımını beğendim, arkadaki gri biraz daha koyu olsa daha şık durabilir diye düşündüm ama. Tabi zaman göstergeleri de var, beğenmemde payı büyük (aman öbürüne dönmeyin :()