Rise form ashes

Romalılar! Yurttaşlarım!
Bir kısmınızın bildiği üzere, bir kaç ay önce MarvIndie, blogspot tarafından, "Spam blog" olarak etiketlendikten sonra kapatıldı. Siteyi geri almak için çok uğraştım, lakin blogspot'la direk iletişim kuramadığım için hep sonuçsuz kaldı. Ben de en sonunda sıkılıp, siteyi farklı bir isim altında devam ettirmeye karar verdim.
Son bir haftadır, yine kulağa hoş gelecek, akılda kalıcı bir isim bulmaya çalışıyordum. Lakin, gönlüm MarvIndie'de kaldığından olsa gerek, siteyi aynı isimle, sadece araya bir çizgi koyarak açmanın daha güzel olacağını farkettim.

Lafın kısası, MarvinDie geri döndü. Ve artık Indie oyunlar dışında, oyun dünyasından pek güzel haberleri de barındıracak.
Hadi bakali hayırlısı =).

(Efendiler, daha önceden bu siteyi bukmark ettiyseniz değiştiriniz.)

Yorumlar

Ayna-i Marzî dedi ki…
Yalnız blogtaki google reklamları harika!

"Oriflame Silky Kiss Ruj
Ödüllü Teste Katılan Her 50.
Kişiye Oriflame Silky Kiss Ruj
Hediye!"

"Guy Gets Girl - The Dream
Serious About Your Dating Routine Exciting, Fun, and Confidential"

"Dul Bayanların Tercihi!
Evlenipte mutlu olamayanların Yeni heyecanlar aradığı tek mekan
www.Leydix.com"

Ne diyeyim valla, google güzel bir şey :Q
Kabraxis dedi ki…
Ay lav gugl reklamlari! :D
O degil de, yakinda kendine gelir o reklamlar =) 3-5 gun muhlet!