Yarışmalar

Bir sürü yarışma haberim var size. Önce yapılmakta olanlar.

7DRL yarışması için tarih belirlendi. 7-15 Mart tarihlerinde yapılacak yarışma 7 gün içerisinde bir roguelike yapmak üzerine. Eğer gezegenler uygun şekilde hizalanırsa bende katılmayı planlıyorum.

TIGSource'takiler yeni bir yarışma daha yumurtlamışlar. Cockpit Compo dedikleri bu ufak yarışmada amaç kokpit tasarımı olan bir oyun hazırlamak. Kesinlikle çok ilginç oyunların çıkacağına inanıyorum. Yarışma bugün başlıyor ve 29 Mart'ta sona erecek.

Yapılmakta olan yarışmalar bittiğine göre yapılmış olanlardan bahsedebilirim birazda.

Bu TIGSource'takiler sıkıldıkça yarışma yapıyor canım :). Birbirinden güzel oyunların çıktığı Commonplace Book Compo'nun sonuçları açıklanmış. Sonuçlara ve oyunlara buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca yine bu adamlar sevgililer gününü esgeçmemiş ve bugüne özel Love Letter Compo adında bir yarışma düzenlemişler. Bu yarışmaya katılan oyunlara da buradan ulaşabilir ve oy verebilirsiniz.

Yorumlar

ziyaretci dedi ki…
tag'a baktim bende sandim ragnor ask hakkinda yazi yazmis... askin a'sina sapka koyarsan eski anlamini kazanir
ziyaretci dedi ki…
tag'a bakarak dedim ragnor ask hakkinda yazi yazmis..... askin A'sina sapka koyarsan eski anlamini kazanir. ;)
----
the_prodigy