Bilişim 08

Bunalımlardayım, hiç yazasım yok o yüzden zoraki yazdığım blog yazımı (kişisel bloguma) buraya aynen copy&paste ediyorum, evet tembelim.

Çarşamba günü Sheraton Otelinde, Bilişim 08'deydim. Okuldan çıkıp direk gittim. Şansıma da öğleden sonra ders yoktu, rahat rahat gidebildim.

Yine de ancak saat 3'te oraya varabildim (yol uzun, sıkışıktı ve bide acıktım :)). Önce bi etrafta gezinip tanıdık yüzlerle merhabalaştım, ayaküstü iki laf ettim, sonra da Atom'un stand'ına gittim. Ben oradayken daha yeni yeni şekillenen projelerinin sunulabilir bir seviyeye gelmiş olması oldukça sevindirici. Güzel işlere imza atacak oradakiler. Oyunlara dair özel yazacağım birşey yok şimdilik, kendi yayınladıkları basın bülteninden copy&paste edicem:

Standda görsel alma imkanınız olacak METUTECH-ATOM Çalışmalarından Bazıları: (Bahsi geçen marka ve çalışmaların her hakkı saklıdır. Tüm telif ve fikri mülkiyet hakları, ODTÜ Teknokent’in koruması altındadır.)

BasGit: Türkiye’nin ilk fantastik online yarış oyunu, 15 kişiye kadar oynanabilen çoklu oyuncu alpha testleri ile Bilişim08’de ilk defa görücüye çıkıyor.

Good Night Kiss: Bu animasyon filminde, zıpır bir böceğin akılalmaz dramını bulacaksınız.

DragonStrike: Yenilikçi oyun sistemi ve ejderhalar... Kendinizi, devasa bir dünyaya hazırlayın.

DogTag: Savaşın en heyecanlı ve zorlu bölümünü DogTag ile online olarak yaşayın.

Dandik Diyar: Bakıcısından kaçmaya çalışan bir çocuğun komik maceraları sizleri bekliyor.

NosFire: Türkiye’nin ilk metin tabanlı web yarış oyunu olan NosFire, size arabanızın tüm detaylarını kullanıcı dostu bir arayüz ile değiştirme imkanı sunuyor.

Zibumi.com: Türkçe özgün flash oyunlar ile eğlenceli dakikalar geçirin.

Turkish Union & Panda: METUTECH-ATOM’un CryEngine2 eğitim lisansı ile yepyeni bir askeri Türk Oyun Modu ve Aksiyon-RPG türü oyunseverlerle buluşmaya hazırlanıyor.


Bir diğer güzel şey ise Atom'un yaratmak istediği oyun geliştiricileri topluluğu idi. Forum'un başında dağıttıkları dosyada kısaca değinmişler buna, ayrıca bu konuda ileride yine benzeri oturumlar yapacaklarını belirttiler. Artık İstanbulda mı olur Ankarada mı bilemiyorum, ama Ankarada olanlara katılacağım kesin.

Tek katıldığım konuşma olan Forum ise oldukça güzeldir diyebilirim. Bilgisayar Oyunları ile ilgili birçok farklı alandan insan bir araya geldi ve fikirlerini paylaştı. Açıkcası bu tarz etkinliklerin artmasını istemekten başka birşey gelmiyor elimden.

Yorumlar