Marvindie gelişir gibi feyk atıyor!

Aslında yazmam gereken bir sürü festival haberi var. (Mesela sevgili Ragnor'dan gelen haberlere göre, yarın benim hiç duymadığım Bilişim 08' adlı, yurtiçi piyasası için önemli sayılabilecek bir fuar varmış Ankara'da.) Ama sevgili okurcu, iki saattir kafamı bi toparlayamadım gitti yahu. O yüzden kısa kesiyorum o haberleri, bu blogla alakalı tek bir haber verip gerisini yarına paslıyorum, evet.

Haber; Indie sahalarının kurdu, Türk oyun piyasasının gözbebeği Ragnor Marvindie'ye katıldı! "Abi gel sen de karala bir şeyler" teklifimi "Abi yoğun adamım, yazamam fazla" diyerek geri çeviren Ragnor, "Ehe abi ben de üç yılda bir yazıyorum zaten" cevabını alınca rahatladı, ve Marvindie'de nadiren de olsa bir şeyler yazmayı kabul etti. Bu gelişmenin, bu blogun parlak geleceği için küçük bir adım olmasını umut ederek kendisine hoşgeldin, siz okurculara Yeah! diyoruz.

"Yeah!"

Yorumlar