The Humble Indie Bundle

 

Humble Indie Bundle 5 süper bağımsız oyunu birden alabileceğiniz kaçırılmayacak bir indie oyun paketi. World of Goo, Aquaria, Gish, Lugaru ve Penumbra adlı oyunların geliştiricileri istediğiniz kadar ödeyin sloganı ile normalde 80$ eden oyunlarını istediğiniz ücreti ödeyerek alma imkanı sunuyor. Oyunların hepsinin platform bağımsız olması (windows, mac, linux) ayrı muhteşemken ayrıca ödediğiniz ücretin kime ne kadar gideceğini belirleme hakkına da sahipsiniz. Geliştiriciler elde ettikleri gelirin bir kısmını hayır kurumlarına bağışlama kararı almışlar ve siz alışverişinizi yaparken paranız kime ne kadar gitmesini istediğini belirtebiliyorsunuz. İster bütün para hayır kurumlarına gitsin, isterseniz geliştiricilere gitsin, isterseniz eşit dağıtılsın ya da oranları siz belirleyin.
Bu oyunları normalde almayı düşünmüyorsanız bile bu paket kaçırılmayacak kadar güzel bir fırsat, benim tavsiyem bütçenizin el verdiği en yüksek fiyatı vererek satın almanız. Ayrıca bu kampanyanın sona ermesine 6 gün kaldı, yani elinizi çabuk tutun!

Yorumlar

Ragnor dedi ki…
Bu arada kusura bakmayın, yüzyılın en dandik haber yazısını yazdım. Herhalde daha kötü yazılamazdı bu haber ama normalde siteye bırakın yazı yazacak, siteyi açacak vaktim yoktu sadece bu süper fırsattan herkesi haberdar etmeliyim diye düşünüdüm. Affınıza sığınıyorum, ayrıca video'yu izleyin benim haberimden daha iyi özetliyor olayı.