UnReal World

Bugün şanslıyım. Saatler önce son yiyeceğimde tükenmişti ve eve eli boş dönmekten korkuyordum. Sonra o izlere rastladım. Vahşi bir kedininkilere benziyordu ama beğenmeme lüksüm yoktu. Hızla izleri takip etmeye başladım. Kısa süre sonra avımı gördüm. Sakin sakin ilerliyordu ormanda. Anlaşılan daha benim farkıma varmamıştı. Tanrılar bugün benim yanımdaydı anlaşılan çünkü rüzgar bana doğru esiyor ve bu sayede kokumun avıma ulaşmasını engelliyordu yoksa aç kalacaktım. Tanrılara bu av için şükranlarımı sunan sessiz bi dua mırıldandım ve mızrağımı kararlılıkla kavradım. Olabildiğince sessizce avıma doğru yaklaştım ve BAM! Bütün gücümle mızrağımı sapladım. Çevik vaşak neredeyse mızrağımdan kurtuluyordu ama mızrağımı saplayamasamda bacağında derin bir kesik açmayı başarmıştım. Yaralı bacağı ile kaçamayacağını anlayan hayvan son şans olarak üzerime doğru atladı. Hızla geri çekilmem sayesinde o keskin pençeler kolumda sadece ufak bir kesik açabildi. Artık bu işi bitirmem gerekiyordu ve olanca hızımla mızrağımı vaşağa sapladım. Avım yerde yatarken aceleyle yarama pansuman yapmaya giriştim. Bir an evvel hayvanın derisini yüzmeli ve eti kurutmalıydım. Ayrıca hava kararmadan kendime bir kamp hazırlamalıydım. Kışta yaklaşıyordu ama artık yiyecek birşeyler bulduğuma göre önümüzdeki birkaç gün evin inşaatı ile ilgilenebilirdim artık rahat rahat.

Yukarıda yazdıklarım aşağı yukarı sıradan bir oyun seansı Unreal World için. Zindanlarda koşturduğumuz diğer roguelike'ların aksine Unreal World Finlandiya'nın Demir Çağı dönemlerinde geçiyor. Oyunda Finlandiya'nın bu vahşi doğal ortamında hayatta kalmaya çalışıyoruz. Hayatta kalmak için yemeli, içmeli ve dinlenmelisiniz. Bunun için avlanmalı, kendinize bir barınak inşaa etmeli, çeşitli araçlar yapıp belki de diğer insanlarla ticaret yapmalısınız.

Canavar kesip level atlamaktan sıkıldıysanız, fantastik yaratıklarla uğraşmak istemiyorsanız ama yine de tarihi birşeyler oynamak istiyorsanız, farklı bir rpg arıyorsanız ya da en azından rpg oyunlarını seviyorsanız hepinize gönül rahatlığı ile önerebileceğim bir oyun Unreal World. Hemen gidip demosuna bir göz atın bence. Demo'da 7 oyun günü boyunca oynayabiliyorsunuz, 7. günün sonunda karakteriniz elim bir kazaya kurban gidiyor. Oyunu beğenirseniz satın almak için 3 farklı seçeneğiniz var. Ya $3 ödeyerek sadece o an ki sürümü alabiliyorsunuz. $9'a oyunun o an ki versiyonu ve o versiyonda yapılan bütün ufak update versiyonlarına sahip oluyorsunuz. Ve eğer $55 verirseniz oyunun çıkacak bütün versiyonlarına sahip oluyorsunuz.

Yorumlar