Zombiler, Kovboylar ve Tehlikeli Liseli Kızlar

Kısa kısa birçok konuya değinmek istiyorum.

Hayranı olduğunuz, vazgeçemediğiniz devrimci fanzin Beneath The Ground'un Şubat sayısı kapak konusu "Oyun Araştırmaları". Birbirinden güzel yazılar sizi bekliyor, ayrıca yanında Oyungezer dergi ekiyle. Kaçırmayın...

Smokin Guns incelemem sırasında ne yazık ki multiplayer kısmına değinememiştim. Son birkaç günde bolca oynadıktan sonra birşeyler yazabilirim bu konuda. 5-6 tane server var hep açık olan. Çoğunda generic olarak birkaç bot bulunuyor ama gerçek oyuncular gelip server'ı doldurdukça otomatik olarak çıkıyor bu botlar oyundan. Az server'a sahip olmasının yanında fazla da oyuncusu yok, bu açıdan serverlar gayet yeterli. Ben genelde iki server'da oynadım ki ikiside genel olarak gerçek oyuncularla doluydular. Deviant Pointer ve JeuxLinux.fr serverlarını tavsiye ediyorum size. Genel olarak ya Bank Robbery oynanıyor ya da Deathmatch. Ping'im ise genellikle server'ın en yüksek ping'ine sahip oyuncusu olmama rağmen ortalamanın en fazla 50-60 ping üstündeydim. Tamam, belki bu sıkıcı bir dezavantaj olabilir ama yine de beni oyundaki en kötü oyuncu yapmadı. Çok iyi bir oyuncu olmamakla birlikte hep ortalama bir sırada yer aldım her oynadığım oyunda.

Writers Guild of America Writers Guild Ödüllerinde Video Oyun dalında bu sene Command&Conquer: Red Alert 3, Dangerous High School Girls in Trouble, Fallout 3, Star Wars: The Force Unleashed ve Tomb Raider: Underworld'ü aday göstermişler. Bizim için bu haberin önem teşkil eden yanı ise Dangerous High School Girls in Trouble'ın başarılı bir indie olması. Umarım WGA DHSGT yerine gidipte Fallout 3 (hala kabul etmiyorum, etmeyeceğim) yada Tomb Raider gibi bir oyuna vermezler ödülü. İşin aslı şöyle bir dönüp bakınca ödülü gerçekten hak eden tek oyunun Dangerous High School Girls in Trouble olduğunu iddia ediyorum.

Yorumlar