AGS Awards 2009


AGS Awards 2009 ödülleri açıklandı. Macera oyunları dünyasına birçok yeni oyun kazandıran AGS oyun motoru ile uğraşan aktif bir topluluk bulunmakta. AGS Awards'ta işte bu topluluğun AGS ile geliştirilmiş oyunları teşvik etmek, duyurmak ve onore etmek için verdiği bir ödül. BigBlueCup forumlarının IRC kanalında yapılan ödül törenine ait log'lara buradan ulaşabilirsiniz.

Ve merak ettiğiniz an, bu senenin en iyi Macera oyunu ödülü "Time Gentlemen, Please" e gidiyor. Aynı zamanda 3 kategoride daha ödül almasına rağmen yarışmayı tek başına domine etmiyor TGP. Görünen o ki 2009 Macera oyunu sevenler için iyi geçmiş, birçok güzel oyun ödülleri paylaşıyor. Diğer oyunlar ve ödüller için ödül listesine bakacaksınız, çünkü ben tembel bir editörüm :).

Yorumlar

Ahmet Kamil Keleş dedi ki…
Aday olan oyunların tamamını oynamadım maalesef, bu yüzden "Şu oyun ödülü gerçekten hak etmiş" diyemeyeceğim.

Time Gentlemen, Please gerçekten güzeldi, başarısına şaşırmadım. The Marionette'in En İyi Orijinal Hikaye ödülü alması şaşırttı, hikayesini o kadar da çok orijinal ve güzel bulmamıştım. Shai-la of the Sith de daha güzel bir oyun olabilirdi, ama diğer oyunları henüz oynamadığım için kıyaslayamam.
Ragnor dedi ki…
Abi senden oyunlar hakkında yorumunu isteyecektim ki sen benden hızlı çıktın :).